Àngela Mollà




Salvador, 2007. Anell Penjoll.Plata resina i acer / Anillo Colgante.Plata resina y acero.



Aquesta peça va sorgir d’un treball introspectiu, partint de les pel·lícules que més m’agradaven, una de les que més m’han impactat fins ara és la que explica la historia de Salvador Puig Antich de Manuel Huerga.
Per a poder fer aquesta peça vaig investigar i buscar tot tipus d’informació, vaig mirar documentals, llegir mil articles i per sobre de tot vaig mira la pel·lícula.
Amb tot el material a l’abast i els sentiments a flor de pell vaig voler crear una peça en contra de la injustícia, i la pena de mort. És tracta d’un “garrote” (instrument de tortura utilitzat per a matar als condemnats) que no funciona. Serveix com a penjoll i com anell pot tenir totes dues funcions al gust del portador.




0 comentarios:

top